Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

single lagi :)

hello peeps! ^^

aku nak share sikit jer . sikit tak banyak pun . aku sekarang s i n g l e . hubungan aku dengan Akim dah tak de ape ape lagi dah . nak explain ? nak tau kenape ? aah ~ bukan hal kau la . kau tak yah tau . biar aku jer tahu . ep ep, bukan aku sorang jer tau . biar aku , Akim , besties aku 2 orang dengan genk aku jer tau ek . termasuk la ALLAH SWT . dah bukan rezeki la katakan ? bukan Jodoh aku dengan dia . nak buat macam mane ? terima je la dengan seadanya :)

okay la sampai sini jer ek ?

papai peeps!^^

No comments: