Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

b e s t f r i e n d aku dari sekolah rendah :)



hello peeps!^^

aku nak share dengan kau pasal bestfriend aku dari sekolah rendah sampai sekarang :) boleh kan ? aku tak pernah share macam ni :)

mula mula dulu, aku nak bagi tau.. bestfriend aku ni lelaki . sukahati aku la nak berkawan dengan siapa pun kan ? :)


firstly, aku kenalkan kawan aku yang dah acap dengan aku :)
since 2006 kami rapat. dia baru pindah sekolah dengan aku. then, sama kelas. dia, suka buli aku sampai la sekarang :) tapi, semua story story dia share dengan aku. tu la kawan :) aku sayang kawan kawan aku :)



Mohd Khairul Hazniel <-- sorry , tak ingat nama kau Muhammad ka Mohammad :)
K-rool
21 Jun 1997
Sibu, Sarawak :)

dia tak sama sekolah dengan aku la sekarang semenjak masuk alam sekolah menengah :'( last meet dia pun time hari perpisahan tahun 6 . last tu jugak la aku bersalaman dengan dia. sayu jugak hati nak tinggalkan kawan. time hari perpisahan tu, dia kata dia pindah Bintulu. so , dia bersekolah menengah kat sana la.
dia ni seorang yang

*BAIK HATI

*PERAMAH
*FAMILIAR
*SETIA
*FRIENDLY
*PELOYA
*FUNNY
*TAK LUPA KAWAN WALAUPUN BERJAUHAN
*NEKAD MELAKUKAN APA APA SAJA
*Pernah buat benda yang dia tak penah buat. membahayakan diri tau !
etc lagi. semua yang positive :)

aku suka bila part dia senyum, acting depan kamera :) ketara sangat bagi aku yang dia tu seorang yang baik.

next, aku kenalkan kawan aku yand dan acap jugak dengan aku :) since 2009 kami rapat. so, aku & K-rool ada kawan baru :) dia baru pindah sekolah dengan aku. firstly dia kelas 6A .then, tukar ke kelas 6B . sama kelas aku dengan K-rool. dulu, K-rool kata dia kenal dengan budak ni sebab sebelum dorang pindah sama sekolah dengan aku, dorang dah kenal. maklum la, masih kanak kanak riang la katakan :)


Muhammad Nur Akmal
Akmal
25 Februari 1997
Sibu, Sarawak

dia ni sama sekolah dengan aku. aku bersyukur jugak sebab besfriend aku ni masih bersama aku. tak terpisah. tapi, K-rool terpindah Bintulu . ikut family kot.
dia ni seorang yang

*BAIK HATI
*PERAMAH
*MEMAHAMI
*CARING
*SETIA
*FRIENDLY
*TAK LUPA KAWAN WALAUPUN BERJAUHAN
*NEKAD MELAKUKAN APA SAJA
*KADANG KADANG, DEGIL XD
etc lagi. banyak la tentang dia ni seorang yang ...


aku suka bila dia ketawa, kalau dia ketawa aku senang jugak tengok dia gembira. bukan apa, sebab dia ni pernah dipermainkan gadis gadis. so, dia ni kecewa, frust, feddup and etc . bila tengok dia susah, aku pun susah jugak tengok dia susah.

aku ni rapat dengan dia :) rapat sebab kitarang ni kawan . pernah sekali, bukan sekali tapi banyak kali kiterang difitnah. dorang kata kami dua ni kaple. cchhooii~ tu la susah kan, bila orang tak tau latar belakang kiterang apa relat kiterang sebenarnya.

okay, sampai sini je la :)

papai peeps!^^

No comments: