Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

29 November 2011


hey peeps ! ^^

tengah tengah malam ni aku masih belom tidur ek? memang kurang asam la aku ni . tak kesah nye pun . aku nak bagi tau jer ni. alaa , sedih arr. aaaaa sedih sesangat nye pun. aku aku aku sedih tau ! kau tau nape aku sedih ? sebab hand phone aku pagi tadi jauh dalam longkang besar. dup! bunyi comel tu buat aku fikir tu bunyi batu jauh . akkaii..

aku story:

aku dengan Nina tengah syok syok bercerita . maklum la 1 minggu tak jumpa. pasal? aku balik kampung la--'
then , apa lagi kiterang punye lah syok bercerita . sambil Nina pun main hand phone aku.!
pastu, Nina nak letak hand phone aku dekat sebelah. sekali tu . duk! aku tengok hand phone kiterang jatuh . sebab aku tengok cover hand phone aku dah berderai. lepas tu, hand phone dia jatuh dekat kaki diye . aku fikir batu yang jatuh . sekali tu , aku tengok cover hand phone aku je ade. ape lagi ! aku melutut depan longkang tu ha !

menangis ade jugak . gelak pun ada jugak . aaaaappuu nyaakk ~


akkaiii. tak nak la cerita lagi.
sayau amat aku dengan memori kad dengan sim aku tu . dah la pagi tu aku reload RM5 . jadi RM6 la kredit aku sebab sebelum aku reload, aku ada RM1 . huaaaa :'(



cerita lama usah dikenag , yang lepas . biarlah lepas :)

No comments: