Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

Fixie (=



yeah ! dolok aku sik minat gilak ngan fixie .malah 'fixie' ya pun aku sik tauk apa benda . APA FIXIE YA ? hahaha ! kinek bila ku nangga upa Fixie , nang terpikat abis ! ~ tapi tepikat agik la ngan HENGSEM MONSTER aku ya . haha! tengok gambar kat dibah tok oi ! XD



kiut kan kalau empuan acting pakey fixie kaler tok ? hahaha~

giney aku tauk basikal fixie tok ? aku tengok pic 'Kerozakie Da Staticzz' kat pesbuk . profile picture nya riya . ritok nya tukar prof pic nya . dolok prof pic nya pakey fixie ala-ala 'MCD' ya I'm LOVIN' IT ! haha~ then, aku search kat google and 'weheartit' aku taip la ''fixie'' then , nya keluarkan gambar kedak kat atas ya . haha !

tadik 03/10/2011 si Kerozakie aka KHAIRUL yang aku kenal , nya meracuni aku. hoho ! GINEY NYA RACUN AKU ? nya mula2 suruh aku tengok video ngokngek . i mean video lucu punya . then , kamek dua bercerita sal jadi sik nya pindah Miri next year . Then , tang tiba aku padah '' kacak FIXIE kau'' then , start ya lah ny meracuni aku . nya invite aku ~ nya suruh aku tengok video sal fixie . nya suruh aku rapatkan diri ngan empuan namanya ''JWA MADON'' . then , nya padah "kw bila gik mok join?'' aku padah la , mun jak aku kesampaian ada FIXIE . haha ! then nya padah "beli lah 500++" oh ! :O mahal ea , boleh la mahal . nasib sik seribu lebih . bena sik ? haha ! banyak gik la apa nok dicerita . biasa bah , KAWAN LAMA LA KATAKAN XD.
dari umur 9 sehinggalah 14 . boleh kira lama la kan? ( 5 tahun )



wooottss wooottss ! cuba imagine kalau akua acting kedak empuan tok depan kamera dengan fixie :) tengok la dibah ya ! haha~

hebat gilak upa ya . acting kedak belakang empuan tok pun sekpa . haha !

andai ajak la aku ada fixie . haha ! malas mok pakey moto mun raon-raon . buang minyak ngan duit jak . Khairul kata pakey fixie xda rasa lelah . maybe bena kata nya ya hoo ? walau giney-giney pun aku mesti mok coba juak lok . haha !

INSYAALLAH KALAU ADA REZEKI AKU DAPAT "EMPUNYA" FIXIE KEDIRIK .
hahaha !



Okae la , sampey sitok jak ~ ahey gilak dah . kol 4 . gik pun perut aku dah lapar. mok makan kak tok . kalau aku rajin mok masak la . haha !


papai.babai

(=

No comments: