Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

masih ku ingat~ :)

Assalamualaikum,

masih diriku ingat waktu bulan September 2010 :) ianya 15 september 2010 . rakanku berbisik ke telingaku dan berkata "hari tok hari jadi Firdaus" . oh , baru aku tahu :) dan aku ? aku mengucapkan selamat ulangtahun di dalam hati :) "happy birthday , Ayush" . kerana ? kerana aku tidak pernah bersemuka terlalu lama dan berbual dengan jejaka yang bernama FIRDAUS ALIMAN :)

****

aku sedang khusyuk melayani laman mukabuku :) tiba-tiba , timbul pesanan dari seseorang di dalam chat box ku , dari Ayush Aliman . he say "hi" dan mulai itu lah kami mengenali diri masing-masing sehinggalah . .

aku hanya menyebut sahaja . tiada maksud . aku kata "saya sayang awak" kemudian diapun membalas "saya sayang awak juga . " aku terkedu dan terdiam . "seriously?" diapun kata "yes" selepas itu, kami semakin rapat . bersahabat~

sehingga suatu hari , hubungan persahabatan yang menimbulkan rasa sayang atau CINTA (cinta monyet @ cinta manusia) tiba-tiba semakin renggang .

sehingga suatu hari, aku dapat mengetahui dia menjadi milik NURUL SYAHIRAH . adakah aku dibuang begitu sahaja ?

aku mula berfikir "MUNGKIN FIRDAUS BUKAN JODOHKU UNTUK KALI INI"

KINI,
Firdaus menjadi milik Asyiqin . hidup bahagia~ semoga hubungan kamu berdua kekal sehingga ke jinjing pelamin ~ Amin :)

p/s: aku tak cemburu punya ~


1 comment:

eyrah ♥ said...

hope ayush & asyikin ya bekekalan :) cdak ya bgai pinang dibelah 2. sama cntik sama hnsem. sama pdn.