Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI !

BACA ENTRI KAT BAWAH DULU ! :D

seperti biasa,
ASSALAMUALAIKUM dan HAI !

pg tdi aku bngn kol 8 lbeh . waaa, mls la nak bngn . kalau dlu , bkn main kol 6 dh bngn sbb excited nak raya . taon nie dgn taon lps ? peeeeeehhhh. hampeh ! maklum la , tak full pose la ktakn . pose pn blm gnti dr taon lps . wah bnyk tu prlu dgnti :O

aku bngn trus ddk krsi . ahah ! then , kakak aku tnye aku pkai bju rye yg mne stu. aku kte "BJU RYA YG JELEK" then kakak aku tanye "nape kau kte bju tu jelek?" , " sbb bjutu wrne mcm org tua" then , kakak aku ktwa..

....

lps mndi , slm mak abh kakak/adek, mkn , ade tetamu, lyn fb kejap then pg umah jirn sblh sbb korng .

NAPE KU RASE RAYE NIE BORING HA? -..-'


then , aku msj2 dgn BUAH ATY AKU . yerrr~

pastu, diye ckp dye gune bju KELABU . aku tngk bju aku . sblm ni aku x prsan pn bju aku tu wrne klabu . yg aku prsan bunge diye wrna hijau. bju raye hijau la aku kte sblm nie .
pastu kwn aku ckp, bju aku wrna kelabu . wah ~ ape lagi berbunge2 le aty aku :P

aaallllaaa, sama le bju aku wrne klabu dengn BUAH ATY aku :P KELABU/GRAY :D

pastu pakwe aku kte , TAKDIRRR . aku kta JODOHH . hahahahaha ~

then, tak lame tuu aku plang rumah . wahh , nak mkn rendang lg :D

mklum la mkn ktupat staon skali kan ?

hahah !

okay,
sampai sini jer

SELAMAT TINGGAL !



~~~~SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!~~~~

No comments: