Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

AKu Curang :P

Hello ! In FRIDAY :)

Mathematics , Science , Sejarah (history) & Bahasa Malaysia (Malay Language)

Math - duduk sebelah Tang Ek Siang
Sebab : Derren duduk tempat aku sementara waktu . -..-'

Science - duduk sebelah Fiefy
Sebab : aku memang duduk dekat situ . maklumlah , kawan rapat la katakan . Duduk satu kumpulan kalau tak buat experiment:D

Sejarah - duduk sebelah Joseph
sebab - aku tak nampak apa yang cikgu tulis dekat papan hitam . maklumlah , duduk dekat nombor 2 belakang kelas :D Sampaikan cikgu Sejarah kami yang garang anggap kami duduk berkaple -..-'

Bahasa Malaysia - duduk sebelah Joseph , Roy , Norhaizam , Nazrul dan Ariff.
Sebab :*kami berpindah tempat duduk . confirm kau tak faham apa yang aku kata*Tak yah la aku cerita .berbelit2 punya . aku duduk sebelah lelaki jer . haha !

wah wah wah ! curang aku yer ? aku tak kira pun . biar lah kawan aku kata dengan boyfie aku .ada ku kesah ? haha ! dia pun penah buat aku cam tu :P

No comments: