Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

Sabtu

Hello !

Today Is Sunday ! I Know , Wrong Blog Title. haha ! Seng
aja XP . Today (Sunday) I wanna chare with you what I'm doing in Saturday :]

Yesterday, Me and Nana go to Parkson :) It's only me and her day. Kami dua beli majalah . hahah! majalah apa ? Galaxy.Tentang " siapa punya suara yang kamu dengar sekarang ? " dia lah tu . hahaha ! Seronok sangat kami berdua Yesterday . Then , ada panggilan dari telefon Nalvinna . Sabrina suruh pergi ke Food Courts . So kitarang pergilah ke sana . Kemudian , saya terkejut tengok ANTHONY guna baju warna PURPLE ! aaaaahhh . . damn ! macam berjanji jak serba purple . aiyooh ! Then , diarang pergi bowling . Anthony pakai bowling warna purple . adooyaii ! tak pa la . sabo je lah !

Pastu , aku dengan Nalvinna beli ais krim ! hiiiii ! suka sangat dengan ais krim tu :D

nak tengok ?

Gambar Nana dengan Ais Krim bernama ' JOSEPH'
Gambar Saya dengan Ais Krim bernama 'ROY'
Gambar saya dengan kedua-dua ais krim . hahaha !
p/s: ignore my face please. haha !
Anthony the Purple one . Use purple shirt . His cap at Malvin's head . It's
purple cap too ! hahaha

Oke . Sampai sini saja . sebenarnya banyak yang saya nak kongsikan . tetapi , saya sudah lupa sedikit apa yang telah berlalu semalam .

Bye!

No comments: