Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

Outing :)




Hello hello !

dah jarang sikit aku post entri kan ? oke , hari ni aku post
'^.^'

Semalam 2/4/11 , aku pegi Parkson dengan kengkawan aku =))
Aku , Phecilliyanna , Caleesy , Suzanne , Angela dengan Nalvinna mula-mula berjumpa dekat EMART ! hahaha Aku dengan Suzanne datang sama sebab Suzanne tumpang aku . Caleesy baru sampai , mak dia yang hantar dari Senadin . Jauh kan ? hahaha ! Yang lain tu , memang dah datang awal then , diarang makan . kitarang yang lain belom makan lagi . tunggu datang Parkson baru makan . hahaha !

Dah yang lain tu abis makan , kitarang terus tunggu bas . pastu , tak lama .. bas dah sampai =) . ada orang sewel sikit mintak duit aku . aku buat derk . hahahahaha ! sebenarnya aku takut . kawan aku kata 'jangan' so aku buat derk tak hiraukan apa=apa dengan orang sewel tu . hahaha !

skipp !!

Dah sampai Parkson tu , kitarang macam orang gila limpas jalan . ada yang teriak . cam sakai pun ada . hahaha ! pastu , kitarang pegi food court sebab aku , Suzanne dengan Caleesy nak makan . ahah ! yang 3 orang tu , tak payah sebab dah makan dah . haha !

SKIPP !!

kitarang pegi Popular . Nalvinna kata ' Jom Cari About JB' . tehehehe ! kitarang cari la ! tak sampai seminit , terus jumpa ! hahaha ! wiwit~~ dang ! kitarang jumpa ! majalah dia . RM55.90 pui ! duit aku ada 30 lebeh jer . ahahahaha ! tapi makan minum tadi aku tak keluar duit langsung . yang lain yang belanja :)) nak tengok majalah ? eheh . . jom check !



sorry kalau menusahkan ! haha ! awak terpaksa sengetkan kepala :P then , kabo :P

Lepas cari majalah , aku dengan Angela pegi dekat tempat 'key chain' haha !
terjumpa la nama . . .
DOUGLAS haha ! genk Porenjes aku . then ..

Roy . hahaha !

Pastu , . . .


nanti la sambong . lupa . .

haha !

oke oke ...


TO BE CONTINUED ~~~

No comments: