Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

Mimpi Mak Aku :D

Hello!

Hari ini , aku nak share cerita semalam . Waktu tu , aku tengah syok menonton televisyen . Lepas tu , mak aku tiba-tiba cakap " Ti , mak mimpi malam tadi kau ada kasut baru warna putih . " . Pastu aku kata ,"yaka ? " . Mak aku anggukkan kepala je . Pastu , aku buka laptop jenama hp aku yang hampir rosak ! maklum lah , umur laptop tukan dah mencecah 7 tahun . hahaha ! lepas tu , mak aku tengok la background laptop aku tu . dia terus cakap " ha , camtu la yang aku mimpikan malam tadi " . whatt ?? mak aku mimpi aku beli kasut SUPRA ? ! hahahahahah ! kalau la jadi kenyataan , tak pe la jugak . AMINN~~~ Lepas tu , aku suka-suka je nak gurau ngan mak aku. " mak , beli kasut nih . leh ? " mak ku kata " mahal ke ? " " teka la mak " . ." 7 ratus lebih kot . " " mana der , seratus 2 ratus lbih jer la . . " " hish , mahal tu . " " mahal lagi yang mak kata tadi . boleh ka mak ? makkk . makk ?? kalau ada offer takperr laa kan ? " . mak aku angguk jer . hahahaha ! dah kena dah . . sat ,kita tunggu dan lihat . kuangkuang ! dia nak beli ka tidak .

ok , sampai sini jer ..

Bye!

No comments: