Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

JUMAAT

Hello !

Ha ! baru hari ni aku post hari jumaat kan ? eheh ! ada peluang sikit nak online nih . ahha !
Oke , nak cerita pasal tadi kat skolah , Jumaat .

Tame tu , 1 jam nak balik sekolah . Cikgu Farah bagi nota komsas banyak sangat. Sampai banyak kawan-kawan aku nak habis ink pen .ish3x.

Kami semua 'bodek' cikgu . suruh berhenti . Semua ganggu cikgu menulis dekat papan hitam . " cikgu , kapur nak patah ! " cikgu kata " jangan kacau la " . Pastu , macam-macam la yang kami kacau . Kawan aku tanya " Cikgu , apa maksud mengidam ? " . so , cikgu explain la apa maksud nya.

Pastu , Awang kata " Cikgu , Saya Mengidam Agar Cikgu Berhenti Menulis " . semua ketawa . sebab ? penggunaan bahasa dia tu salah . :P Roy pun kacau cikgu , " Cikgu , Berapa kali sudah saya menulis 'teknik' . TEKNIK BERHENTI takda ka cikgu ? " cikgu ketawa . alahai . . BIOL betol kawan aku nih kan ? haha !

Tak lama tu , kami semua kacau cikgu SERENTAK ! " OPOCOT , KAPUR PATAH ! " . haha lepas tu cikgu berhenti menulis . kami pun bersorak ! lepas tu , cikgu sambong balik " OOOOOOOHHHH" .

Tiba-tiba , kitarang terdengar bunyi kapal terbang melimpas . " CIKGU , SAYA TERLEPAS FLIGHT !!! ALAMAKK !! " Awang mengacau lagi . cikgu pun ketawa . haha !

5 Minit Nak Habis sekolah , Awang pun kacau lagi . " CIKGU , LEPAS NI SAYA ADA SHOOTING ! KALAU SAYA TERLAMBAT , HABISLAH SAYA ! DUIT SAYA MELAYANG ! ". .
'' bila masa pulak awak ni jadi artis ? jangan nak perasanlah " dengan tersenyum2 cikgu berkata . semua pelajar dalam kelas aku ketawa . hahah !

***

Kring ! masa dah habis ! semua kami kata '' BOOOOOOO! KAMI MENANG! " nasib baik sempat habis . hahaha


oke , sampai sini saja .

Bye!

No comments: