Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

Celebrate My Birthday ?

Hello !

Pagi semalam , mak aku tanya aku . " kau nak celebrate birthday kau ? " . Aku jawab la " Nak! Nak !" Then , mak aku kata " tapi bukan 19 April tu la . 23-24 April camtu la celebrate . Bapak kaubelom dapat gaji masa 19 tu . oke ? " . aku just anggukkan kepala ja. Janji dapat celebrate. haha ! " kat mana ? " . " dekat rumah ni la . nanti , jemput kawan-kawan kau " . Aku pun syok la . hahahaha ! Jemput kawan ? yeah ! kawan yang aku rapat jer la . hahaha ! " tapi , bapak kau tak da kat rumah . mungkin travelling ." oh . senangnya dalam hati . Boleh bawak kawan LELAKI . hahaha !tapi yang tak syok nya , bapak aku tak da join sekaki time celebrate aku . walhal , duit dia yang kitarang belanjakan . kan kan ?? hahaha !

sampai sini saja la oke ?

Bye !

No comments: