Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

Kena Kejar Anjing !

Hye!

aku nak cerita pasal semalam.
Aku , Shieyra, Nina dengan Mieyra nak pergi kedai Kayan. Cuz kedai Cina dekat belakang rumah Tutup -.-' . Mula-mula nak pakai jalan depan . pastu , ada 4 ekor anjing dekat situ. so , tak jadi pakai jalan tu . then , pakai jalan dekat lorong rumah orang . tak jadi jugak , sebab ada banyak orang bujang melepak kat kawasan tu . Lastly , kitarang tak jadi pergi kedai sebab hari pun dah makin malam . maghrib la katakan . so , tak jadi pergi . masa otw nak pulang tu, ada la 2 ekor anjing ni dekat luar pagar rumah tengok kitarang . Nina lagi . ape dah ! then , Shieyra pun lari. Aku nak melimpas jalan pastu Mieyra berdiri jer dekat jalan raya tu . pastu , dia toleh kat depan dia, anjing kejar dia. then, anjing kejar aku pulak . fulamak! laju betol aku lari . ahah! Mieyra pun sama 2 ekor kejar dia sekali gus tau! . pastu , aku olok-olok nak ambik kayu. anjing 2 ekor tu pun berhenti mengejar . pastu, aku baling dengan satu bende wana putih mcam paip kat anjing tu. alah! missed la pulak. tak kena. then,
kami semua berpecah. Mieyra dengan aku. Shieyra dengan Nina. Aku dengan Mieyra tunggu diyarang balik. lastly, mak suruh balik. biarkan diarang balik sendiri. ade ke patut. ish3x.

so , pengajarannya:
jangan balik lewat yer ? then, jadilah budak yang berani .

sampai tu jer oke ?
Bye!

No comments: