Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

Led Watch







Hello!


hey, aku nak crte psal Led Watch.
Sumpah Giler aku suke sangat dengan Led watch!
aku dah beli daa.. warna Purple. hii.. nak tengok mcam
mane rupe diye?


haa. camnie la rupe diye. . suke sangat!. maklum la,
aku ni kan suke sangat dengan warna purple. hihik. .

bulan Februari nie, Insyaallah kalau terjumpe lagi dengan
Led Watch dekat mane2 yang ade jual jam, aku nak beli
warna Hijau pulak. hii.

hijau diye macam dekat atas tu oke? hihih. .
kalau la dapat beli bulan Februari ni..

Bulan Mac ni pulak, insyaAllah bli yang ni plak..
warna hitam .


then, bulan seterusnya warna merah jambu. .


pastu, bulan seterusnya lagi . . Biru. .


kuning. . for bulan Jun

and lastly warna coklat for bulan July. . ahha


oke sampai sini jer yer. . xde idea lagi da..kalau la dapat beli ,
collection tuh. . hahah oke oke. .



Bye!

No comments: