Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

Hari Sukan Part 2

Hye!
aku nak certe psal hari sukan 10 Februari 2011 lagi. 9 Februari dah lepas dh. best giler la time sukan tuh.

mulae2 aku , Nina dengan Miera * diyerang ekot aku pergi Stadium Sukan *datang pukol 5:45 pagi. takut jem. awal tuh..then, dah datang, kiterang berpecah.
aku, jumpe diyerang Baybie, Aida,Ijah and ramai lagi.
Miera jumpe kawan dye, Mieyra,Pikah and Dayang.
Nina jumpe kawan diye Georgiana.
dah x lame tu, bas Ayna datang. aku berlari nak dapatkan diye.
then, aku bawak diye pergi ke tangga .kiterang dudok kat situ dengan Baybie and ramai lagi kawan kiterang.

pastu, kiterang masok dewan. time roll-call. aku mesej dengan Jai. x duli la dengan cikgu tu. ada ku kesah?! hahah..

then, kiterang disuroh dudok dekat tempat dudok grand stand. pastu, aku dudok dengan, Bulat, Miera Syahira,Fify, Ayna and so on la. aku bukak tudong cuz panas. hehehe..then, aku sambong mesej dengan Jai. then, hp aku low bat.. Tettt...
then, ayna datang diye kate "tolong aku cari plak lok. aku mok charge hp Ag. nya surh. "
then, aku dengan Ayna pun pergi cari plak dekat stadium tu. tapi malang nye xde.
bile Ayna kluarkn hp Ag dari beg diye tu..

haa ko tengok la gmbr nih
same kan hp kiterang? hahah.

then, x lame tu hari makin panas
datang la Akmal dengan Ag tumpang payung dengan kiterang. nasib Ekin bawak payuny diye.diye tu baik la. haha. hp diye bleh ltak 2 simkad, so aku leh la pnjm hp diye.

then, tibe la mase nye kiterang rehat. dah konon2 nak beli makanan, kiterang terus CHOW dr Staium SUkan ke Cityfan.

*nanti aku certe time kiterang dkat Cityfan to Dewan Suarah and lastly to Parkson oke *

dah pukol 530 ptg tu, kiterang tnggu dkt luar stadium. then,
x lame tu smua orang pulang.. hahaha

aku dengan kawan aku yg 2 orang tu, lmbat pulang cuz mak aku dah kate, diye ambek lmbat cuz Jem. adeh2. nasib ader Arith dengan Kakak diye tme tu. then, x lame tu diyerang pulang mase Arith main tali bndera . cun cun abis lgu NEgaraku tnpa Bendera, cun cun bapak diye datang "yey, bapak aku datang" then, dyerang pn plng.

kiterang 3 blom lg pulang.kterang maen. hahahhaa. tengok Awan. hahahhaha

then, x lame tu kiterang pun pulang...

esok nak skolah la ktakan. tpi, nak lagi la Sukan. hahaha..

oke. sampai sini jer.
Bye!

No comments: