Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

The Day . .

Hye!

Tadi, Aainaa datang rumah pukul 930 pagi. diye ajak lepak kat lua rumah.. Then, aku pg mandi cuz alu lom mandi.hehek. .
Dah abis mandi, aku pun lepak la dengan diye dekat lua umah. pukul 1045 pagi camtu, diye balik. cuz ari makin panas. hish~

Dah tengahari tu, aku pegi umah Ninot ngan kengkawan cuz nak tengok movie .. cerite "Ngangkung" best la gak criter tu. ade lawak . hehek.
Dah tu, kiterang pegi lepak dekat tempat lepak kiterang slalu lepak. .mase lepak2, ade la mesej Huzaifah dengan Oreo. mesej punya mesej, Aainaa datang lagi ^_^.

Ninot pun pulang. entah la kenape. Panas kot. hrmm...
Then, Aku , Mieyrot, Shieyrot, Aainaa dengan kazen diyea*aku x tau nama diye* pegi jalan2..
limpas la MCD dekat Shell tu.. x terase lak. 5 minit jer berjalan , trus sampai. Then, Aainaa telefon Akmal Asmie gune hp aku.. tak kesah. x mahal. ahah! dah tu, kiterang pegi umah Suzanne. tapi diye jln. alahaii~nak ajak lepak sekli, tapi diye xde.. Pastu, limpas rumah Ayush Aliman. hmm.. ade ke takde orang hah lam umah tu? ade kot. cuz aku tengok tingakap umah tu tebukak. heheh~pastu kiterang PUlang~.. heheh. abis crite

bye!

No comments: