Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

Cerita Semalam

Hye!

aku nak kongsi cerita pasal semalam oke?
semalam ada perhimpunan sekolah.
so, perhimpunan tu berjalan lancar.oke?
Jai naik atas pentas ambil hadiah *buku rujukan*
banyak tu. . boleh la share. tapi tak tau la dia nak ka tidak.haha!
LEPAS TUUU..
waktu habis perhimpunan,
Cikgu Saun buat pengumuman tentang something.
so aku hairan la.tiba-tiba jantung aku berdegup kencang.
tak tau kenapa. Cikgu cakap ada kumpulan haram di sekolah.
aku pun hairan la. siapa yang buat tu? Then,
cikgu suruh diyerang berdiri. Semua tengok masing-masing, hairan la katakan.
then, ALAMAK!!
genk-genk aku semua berdiri. . nasib kawan aku tak suruh berdiri masa tu.
pastu, salah sorang genk aku yang sama kelas dengan aku
suruh aku berdiri. aku tak nak cuz malu la depan SERIBU LEBIH orang pelajar
dalam dewan tu. .
OOHH..patut la diya tanya aku sebelum perhimpunan tadi. diya cakap,
"kau nak tak masuk genk kiterang?" aku tanya " apasal?kenapa pulak"
then, diya kata " biar sama-sama kita kena denda."
what?! kena denda? aku tak nak, sebab tu la aku tak nak masuk.

Malu la depan orang, diyerang berdiri. . dah la depan boyfie-boyfie sendiri lagi tu.
boyfie diyerang pun nakal, tapi tak la senakal diyerang sampai buat hal and dipanggil Cikgu disiplin selalu.
pastu, Cikgu suruh bawak beg , pergi ke ke luar dewan sebelah kanan kiterang.
Pastu, kiterang dengar Cikgu tu teriak-teriak beri amaran. aku diam jer. .
sebenarnye, boyfie-boyfie diyerang pun genk kiterang jugak. tapi entah la x tau kenapa xde dalam senarai.
Pastu, semua genk boy-boy tu pandang aku kat belakang. aku tunduk jer. orang kiri-kanan aku pun pandang aku. Hairan la aku..
diyerang cakap, " kau x kena ke?" aku just cakap "x"

then, cikgu Farm suruh kiterang pulang ke kelas. dengan Sunyi and sorang diri nye, aku pulang kelas cuz takde orang teman aku. time aku duduk-duduk dekat foyer tu,
datang la si boy-boy tu bawak aku follow diyerang ke kelas masing-masing.
then, time perjalan nak masuk kelas ke TINGKAT 3 tu, fuh penat kaki berjalan tau.
Ag kata,"kesian sorag diri." aku toleh , then ku diam jer. . x de cakap pa-per.

Oke. sampai sini jer. .

BYE!

No comments: