Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

Shoes part 2

Hye Again Everyone!

adidas! adidas nie lawa lerr.. Ladies tul la. haha. suke2!
waler pink lagi tu. aku suke la cikit2 dengan kaler pink nih.
p aku lebeh suke kaler purple la! aah. tak duli.. nak beli
kalau ade duit bajet lagi nih! aku nak gumpol
kasut D: hihi~
hah! gambar kasut kat atas nieh. lawa ek!.
Nice Dunk Hill la ktakan.. *btol ke name diye? haha. *
kalau dapan.. hahha. aku nak nie jugak la.
RANGKAK btol la aku nie. smua nye nak. alahaii..
knape la kasut nih lawa giler? eei. geram aku. haha!.
engkau? x geram ke? oh, sbb kau x suke wana pink kn? n ko
tngok gmbr ats tuh cmtu jerk. x de feel. kn kn? hahaha..

hah! snekers nih! mcam supra kan? aku suke la.
aku nak nih jugak! hahaha.. lawa la.. hahahha..
aku tak dulik apa kau@ orang kate.
ASALKAN AKU BAHAGIA. aku,aku la.engkau, engkau la.
x yah nak menyebok sal aku. kau ade badan kediri, jage la..
jgn jage badan aku nih. aku pandai la jage badan aku nih.
paham? haha.. nahh.. tak yah lah nak bising2 .
aku nak sambong sal kasut nih. aku suke giler laa..
kalau dapat, aku nak kasut nie sbagai adiah aku
yg ke 14 nih. haha mejal nampak.kan kan kan?
menghabiskan duit mak ayah jerk. padahal, bkan diorang yang
pakai kasut nih. aku yg pakai. agak2 nye, berape la kasut nih?
aku nak gumpol duit aku sampai 2ratus lebeh, agak2 nye, cukup kot. kalau
x cukop, pandai2 la mintak duit mak ayah kan? haha..
alamak, panjang betol la ape yang aku tulih nih. korang mesti boring kan?
ADAKU KESAH?! nie blog aku lerr. entri aku. aku tau la bukan aku yang
MENCIPta blog nih. aiyaa..
btw, aku nak Chow dah nih. pnat la.taip2 nih.
haha~


Bye -bye!

No comments: