Cute Polka Dotted Beige Bow Tie Ribbon

Shoes part 1


Hye everyone!
aku suka dengan Supra. hii. terutamanye dengan supra kaler Purple!
tuu gamba kat atas tu..sebab,
aku suke kaler purple la! teringin jugak nak pakai kasut nih.
tapi, ade ke perempuan gune supra?
tak pe lah. aku lah perempuan tu nanti! haha
nanti yek! aku gumpol duit . hihih. skrang, kalau diikut,
dah lebeh 50 enggt nih.. oleh kerane, selalu reload kredit hp , belanje makan
kat skolah and belanje Akmal Asmie kat skolah nih.. heiyh. tinggal
2 puloh lbeh hinggit jer.. tak pe, diye dah janji dah. hari
sukan nie nanti diye belanje aku. hihih~ seronok yaw! :D

kasut converse puteh nie pulak, aku nak kasut nie
jadi kasut sekolah aku tahon depan. aku PMR lerr.. what? PMR?! oh my Gucci!
Bismillah~mudahan aku dapat result yg baik. dapat banyak A :D
okei okei, sambung cerite pasal kasut nie tadi..
aku nak kasut nie sebab aku suka converse :D suke sangat! haha.
mudahan tahun depan dapat la kasut nih. haha

kasut nie pulak. . pakai aku pergi
JALAN-JALAn. mane-mane jerk.
hrrm. ape lg nak post yer?

BIOL dah kepale otak ku nih..
okei la. sini jer yeh!

Bye everyone!

No comments: